- За результатами дослідження Центру автомобільного менеджменту, Hyundai отримав звання «найінноваційнішого бренду» в категоріях Автономного водіння та Удосконалених систем допомоги водієві (ADAS).
- Компанія також зайняла друге місце в загальному рейтингу «найінноваційніших брендів».
- Hyundai Connected Mobility підвищує якість перебування в автомобілі завдяки сучасним цифровим функціям, мобільним рішенням та гнучкому доступу до транспортних засобів.
Центр автомобільного менеджменту (CAM), незалежний науково-дослідний інститут у сфері автомобільної промисловості, відзначив Hyundai Motor як «найінноваційніший бренд» у категорії Автономного водіння та Удосконалених систем допомоги водієві (ADAS). Hyundai також посів друге місце в загальному рейтингу премії AutomotiveINNOVATIONS 2023/2024 років.
Цей рейтинг сформували на основі детального аналізу близько 1000 інновацій від виробників автомобілів у різних категоріях, зважаючи на оригінальність, повноту та вигоди для клієнтів.
Інновації Hyundai Connected Mobility
Останніми роками Hyundai здійснив значну трансформацію, ставши не лише виробником автомобілів, а й лідером у сфері розумних мобільних рішень та передових технологій. Компанія активно інвестувала в дослідження та розробки, створюючи інновації, що формують майбутнє мобільності за межами традиційного транспорту.
У 2023 році Hyundai Motor Europe анонсувала створення нового підрозділу – Hyundai Connected Mobility (HCM), який спрямований на покращення користувацького досвіду та створення безпечнішого, інтелектуальнішого та легше підключеного способу пересування.
Стратегічні інновації HCM, разом із ширшими досягненнями Hyundai останніх років, стали ключовими факторами, що привели до визнання Центром автомобільного менеджменту.
«Ми надзвичайно пишаємося визнанням Центру автомобільного менеджменту як «найінноваційнішого бренду» у сфері автономного водіння та ADAS», – зазначив Маркус Велц, генеральний директор Hyundai Connected Mobility. «Ця нагорода підтверджує наше прагнення до трансформації мобільності та переосмислення досвіду водіння через створення підключених екосистем, які ставлять потреби клієнтів на перше місце».
Hyundai Connected Mobility використовує концепцію програмно-орієнтованих транспортних засобів (SDV) для створення персоналізованих функцій з додатковою цінністю через цифрові та підключені автомобільні технології. Наприклад, Bluelink® пропонує набір функцій, що покращують досвід водіння завдяки даним у реальному часі, віддаленому доступу та широкому спектру функцій автомобіля. Інші цифрові сервіси, включаючи оновлення “по повітрю” (OTA), функції на замовлення та додатки Vehicle-to-Everything (V2X), також відіграють важливу роль у взаємодії з клієнтами. Ці комплексні підключення та інформаційно-розважальні рішення були ключовими факторами рейтингу інновацій CAM.
Крім того, підписка MOCEAN від HCM пропонує гнучкий доступ до автомобіля через цифрову платформу, дозволяючи користувачам випробувати модельний ряд Hyundai без довгострокових зобов’язань щодо володіння. Забезпечуючи зручність та гнучкість, ця послуга стає доступною для широкого кола користувачів.
HCM використовує всі ресурси глобальної екосистеми Hyundai, працюючи в тісній співпраці з підрозділами компанії по всьому світу. Завдяки цій синергії HCM прагне покращити клієнтський досвід, надаючи рішення, що відповідають потребам клієнтів.
Автоцентр Паритет – офіційний дилер Hyundai (Хюндай) в Києві та Київській області.
- Продаж нових легкових автомобілів Hyundai.
- Автомобіль у розстрочку (в кредит): ставка від 0,01%, внесок від 20%, термін до 7років.
- Станція технічного обслуговування - СТО Hyundaі.
- Обмін свого автомобіля на новий Хюндай (Trade-in).
Контакти: 098 686 8567